søndag den 13. september 2009

Sådan bliver du den nye Sidney Lee

Hvis du sidder inde med en Sidney Lee i maven, så fortvivl ej. Det er ikke så svært som du tror. Alle kan påtage sig en falsk facade, men det kræver psykiske problemer at køre den så langt ud, som Mr. Lee har formået at gøre det.

Første skridt på vejen, er at tilmelde sig Casting hos TV3, TV2 og SBS TV. Under castingen skal man selvfølgelig fremstå lidt dum, være alternativt påklædt, fyre en masse outrageous lort af, mm.

Efter endt casting, skal man blot vente. Man er nu på rette vej til at blive Danmarks nye Sidney Lee - og ham kan vi ikke få for mange af! Hvem finder det ikke underholdende at se på en psykisk syg, sindsforvirret skabsbøsse ydmyge sig selv på TV og i aviser.

2 kommentarer:

  1. Du glemte, at man efter at have været til casting skal kime samtlige landets redaktioner ned og blive ved, indtil man får lov til at optræde i de dårligste udsendelser. Når man har gjort det længe nok, skal man så ringe til aviserne og sige, at man er blevet kendt og at damerne er helt vilde, og at man ikke rigtigt kan styre det mere.
    Skulle det gå galt ringer man bare og siger, at man ikke havde lyst alligevel til at deltage i de udsendelser, som man ikke blev udvalgt til at deltage i.

    SvarSlet
  2. jeg elsker sidney lee, han betyder bare alt! jeg elsker alle de tv programmer han er med i. han gør dem bare værd at se! han er jordens største hottie. jeg håber han læser dette og kontakter mig, han har jo mit nummer! SIDNEY LEE JEG ELSKER DIG, DU ER ALT! Skat altså, du ved jeg ligger og venter på dig hver aften og nat, men du kommer aldrig. er du blevet sur, eller har du en anden? lige meget hvad er du mit et og alt, og vi kan sagtens holde en LILLE pause, bare du kommer tilbage til mig, for jeg elsker dig sidney! <3 kærligheden til dig vil vare for evigt!
    kram og frække hilsner fra mig!

    SvarSlet