søndag den 26. april 2009

Pro gamer uden skills?

Et N-club medlem (Monzii) gav Sidney kamp til stregen i det nye Street Fighter IV på Xbox 360 ovre på Gamers Lounge stand.

Læs interviewet med Monzii her.

Sidney udtalte efterfølgende;

Telefon-interview med Sidney Lee:

Bjarne Brunsgaard: 'Jeg ringer fordi jeg kan forstå, at vi er blevet fejlinformeret af arrangørerne af en kamp, du deltog i, hvor vi har bragt en nyhed om at du er blevet tævet i Street Fighter IV?'

Sidney Lee: 'Ja. He he. Jeg plejer ellers ikke skrive på forummer, men når jeg læser noget, der ikke passer, så brænder jeg lidt af.'

Bjarne Brunsgaard: 'Det er klart. Det ville de fleste af os gamere gøre. Er det korrekt forstået at det spil, du gamede mod publikum i, på arrangørernes stand, det var Virtua Fighter 5?'

Sidney Lee: 'Ja, det var Virtua Fighter 5.'

Bjarne Brunsgaard: 'Godt så. Kan du huske om du har spillet mod en 17-årig pige?'

Sidney Lee: 'Det har jeg måske. Jeg spillede mod rigtig mange fra publikum.'

Bjarne Brunsgaard: 'Er det korrekt forstået, at hun kan have tævet dig i 2 runder ud af 5?'

Sidney Lee: 'Det kan hun sagtens have gjort, for i stedet for bare at tonse igennem og klare perfect, så gav jeg publikum en chance og noget underholdning.'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar