mandag den 26. oktober 2009

Sidney Lee

Kære Sidney Lee,

Jeg har mistet interessen for dig. Du er simpelthen ikke sjov mere. Du har ikke mere at byde på, end det vi allerede har set. Stormen er stilnet af og du kører stadig i det gode gamle dum, dummere, dummest-spor, som ikke længere er sjovt.

Jeg kan forstå at du stadig formår at skaffe dig deltagelse i diverse reality-programmer, men dette kan også kun være et spørgsmål om tid, før medierne opdager den dalende interesse for dig. Men ok, du holdt den kørende i længere tid end nogen havde forventet - dog var det også på bekostning af dig selv. Min morale rækker ikke til at nedgøre dig yderligere - en mand der i virkeligheden fortjener et utal af timer hos en kyndig psykolog.

Vi der har snakket med dig i telefon og i virkeligheden, ved at du virkelig ér dum. Vi har i min omgangskreds grint meget af de samtaler, hvor du vælter rundt i det danske sprog og nærmest ikke magter at udtrykke dig selv på dansk - men hey, du er jo også halv amerikaner, wrestler og pro gamer.

Jeg ved at det er et spørgsmål om tid, før du igen skaber overskrifter på den ene eller den anden måde. Sidst lod du dig fotografere med pikken i et hylster og mellem benene - hvad bliver det næste? Det ved du vel ikke selv, for du er styret af menneskerne omkring dig og den input du får. Du er et hylster.

Tak for mange billige grin.

Webmaster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar