søndag den 23. august 2009

Stort interview med Sidney Lee

Politiken bringer i dag et stort interview med Sidney Lee, hvor han formår at samle alle sine løgne i ét og samme interview.

Sidney Lee udtaler bl.a. "Det er ret skørt. Jeg har stået til fester med 300 mennesker, der var klædt ud som mig. Jeg har mødt tre forskellige personer, der havde fået mig tatoveret på armen. Jeg får 1.000 friend-requests om dagen på Facebook, og da jeg var på Roskilde Festival i år, var der 600, der ville tage billeder sammen med mig – på en dag".

Der er ingen der kan bekræfte at de har været til en fest med 300 udklædte Sidney Lees og der er ingen der har mødt, kender eller har hørt om nogen der har været dumme nok til at få tatoveret Sidney på armen. 600 der ville have taget billeder sammen med Sidney på Roskilde Festival i år? Come on. Det bedste er dog; 1000 friend requests. Yderst usandsynligt!

Derudover skriver Politiken at Sidney Lee i juli måned var Danmarks mest googlede. Dette passer ikke. Googles eget søgemaskineværktøj viser at Sidney Lee havde 49.500 søgninger i julimåned. Eksempelvis havde Niarn i juli måned, 110.000 søgninger på google og Anden havde 165.000 søgninger. Der kan sikkert findes mange flere eksempler som overgår Sidneys Danmarksrekord.

Kilde: Politiken

7 kommentarer:

  1. Nu har jeg siddet og læst om denne Sidney gennem denne side og andre sider, de sidste par timer. Har egentlig ikke lagt mærke til ham før andet end ved navn, bl.a. fordi jeg ikke ser så meget tv for tiden. Og har ikke læst videre på nettet, når hans navn er poppet op i en eller anden "overskrift"

    Jeg kender selv til underholdningsbranchens verden og forstår hvorfor han kan blive opslugt af de tillægs oplevelser af gratis ting til diverse medieting osv. der følger med, når man bliver en "offentlig" figur. Så fred være med det og hans måde at være på. Der er så mange mærkelige og skæve eksistenser i "reality" DK, at os "normale" ikke forstår hvorfor man har lyst til at udstille sig selv sådan! Men det mest skræmmende og grunden til at jeg skriver indlægget (yderst sjældent jeg overhovedet kommentere på nettet) er den sammenligning som blev stærkere og stærkere jo mere jeg læste om denne mand. Peter Lundin virker til at have samme vrangsforstillinger og løgne om sig selv (Dog tror jeg at Peter er noget klogere, desværre og skræmmende) Jeg tænker bare om denne Sidney er stærk nok psykisk til at forstå sig selv og ikke blive drevet ud i nogle ubehageligheder, som kan fører til andre menneskers skæbner. Sidney virker meget ude af balance og svæver mellem fantasi og virkelighed, ud fra det jeg har læst! Om det så er iscenesættelse eller noget andet. Så er det skræmmende nok til at der burde være et ekstra opsyn med ham ude i fremtiden. Dette indlæg er seriøst, udfra ting som jeg har skrevet, læst mig til! Jeg vil gerne forblive anonym, da jeg hverken er læge eller har indsigt i psykologi på det her "psykopatiske" level, jeg mener det er! peace out......

    SvarSlet
  2. Jeg tror ikke SL er psykopat, men muligvis skizofren og højst sandsynligt lystløgner. Han lever i hvert fald tydeligvis i sin egen lille verden.

    SvarSlet
  3. Ved ikke hvad der er galt med manden, men der er i hvert fald et eller andet galt.
    I øvrigt pinligt, at ingen af de såkaldte seriøse danske medier ikke har lavet en gennemgang af hans løgne. Det burde ellers være muligt at gennemskue dem skulle man mene.

    SvarSlet
  4. SUPER FED BLOG! DEJLIGT NOGEN GIDER BRUGE TIDEN PÅ AT PILLE DEN USLE TABER FRA HINANDEN

    SvarSlet
  5. Tænk en gang, at når vores alle sammens store helt skal ud og køre med tog, køber han kun billet til lidt under halvdelen af turen, f.eks. Odense-Nyborg selvom han skal til KBH, for så at regne med at togførren ikke kan huske ham, og så køre den sidste halvdel gratis - men da den ikke gik begyndte han at promovere sig selv (selv da politiet kom, da han ikke ville betale 600 for en kontrol-afgift).
    (Har dette fra togpersonalet, så den er 100% god nok).

    SvarSlet
  6. Jeg har faktisk hørt om den fest med 300 Sidney Lee-udklædte personer. Jeg kender en, som læser til bygningskonstruktør på Københavns Erhvervsakademi, hvor de arrangerede en Sidney Lee-fest OG inviterede ham - udelukkende for at gøre grin med ham. De regnede selvfølgelig ikke med at han ville dukke op, men han fattede åbenbart ikke joken og dukkede op.

    SvarSlet
  7. Jeg har faktisk hørt om den fest med 300 Sidney Lee-udklædte personer. Jeg kender en, som læser til bygningskonstruktør på Københavns Erhvervsakademi, hvor de arrangerede en Sidney Lee-fest OG inviterede ham -udelukkende for at gøre grin med ham. De regnede selvfølgelig ikke at han ville dukke op, men han fattede åbenbart ikke joken og dukkede op.

    SvarSlet