lørdag den 15. august 2009

Sidney Lee feedback

Jeg falder ofte over kommentarer til Sidney Lee, som er så platte at jeg ikke kan lade være med at trække på smilebåndet. Er man ikke til sort humor, kan man lige så godt spare sin tid og skippe dette blogindlæg.

Kommentarerne er hovedsagligt lånt fra SidneyLife.dk, som er Sidneys egen webportal hvor han tjener kassen på at sælge t-shirts og giver ugentlige updates fra sit liv som kendt i Danmark.

"Din største fan" skriver:
Det bliver så fantastisk. Endnu engang skal vi nyde Søren undskyld Sidney, når han spiller dum. For vi ved jo godt allesammen, at han ikke kan være så dum som han fremstår, men bare er påtaget retarderet. For at spille så dum, er man nød til at være utroligt klog. Det er også fantastisk at høre, hvor stort et navn du er på jyske provinsdiskoteker. Bare du dog ville opsætte en liste over hvornår du er hvor, så vi kunne komme ud og hylde dig og takke for de store oplevelser som bokser og wrestler du har givet hele verden. Men når nu vi ikke ved hvornår du skal bokse og wrestle næste gang eller hvornår du tjener 30.000 kr. i timen som gæstebartender på en jysk bodega, så er dte næsten lige så godt, at vi igen kan se dig i fjernsynet. Det er umuligt at blive træt af at se dig og alle dine skarpe iagttagelser. Men bare rolig Søren. Socialdemokraterne har en kreds ledig i Århus, og når ud alligevel hele tiden er i Jylland som den store stjerne du er, så skal du da stille op. Vi har brug for fremsynedede ledere som dig. Det fedeste er nu, at du har sat mig i flertal. Når du skriver “fans”, kan det jo selvfølgelig være, at det både er dig og mig du hentyder til. Men nu bliver jeg altså nødt til at smutte. Jeg bliver nødt til at finde en køkkenrulle frem og få det overstået. Jeg bliver alt for opstemt af at tænke på, at du måske læser det jeg skriver til dig.


"Matti" skriver:
Hej sidney lee, jeg vil gerne sige du er en kæmpe inspirationskilde for mig… har flere tænkt på om det overhovedet var værd at leve videre, men så har jeg set nogle klip af dig på youtube, der har givet mig levelysten tilbage (L)


"Hansen" skriver:
Jeg har siddet klistet til skærmen i aften og nat og set genudsendelse på genudsendelse af din store succes som racerkører. Først var du utroligt tæt på at blive wrestling-stjerne i Århus, så var det kun held der skilte dig ad fra at banke Tøfting i boksning og nu ligger en ny karrierevej åben som racerkører.


"Donia" skriver:
Hej Sidney Leeeee <3
Jeg savner dig så meget, og kom til at tænke på at det egentlig er et stykke tid siden vi har set dig i medieverdenen? Hvad med at stille op til Dagens Mand? Så LOVER jeg at være en af pigerne <3 Sidney? Du er mit et og alt. Jeg har omkring 5 plakater med dig på min væg, og kysser dem godnat every night. PS: Smører du også pikken med bruncreme?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar