fredag den 19. november 2010

Sidney Lee - My Reality

Jeg tænkte at det var på sin plads med en kort gennemgang af Sidneys nyeste skud på stammen - en selvbiografi som samler de samme kedelige historier man har hørt fra Sidney efterhånden flere gange. - "Jeg ville ligne Van Damme", "Jeg tog steorider", "Jeg har taget coke", "Jeg har en IQ på 152", "Jeg spiller en rolle på TV", "Jeg kan lide mørke piger" og så videre. Den samme gamle sang.

Jeg kunne ikke drømme om at købe bogen. Bl.a. fordi jeg på forhånd ved at den er fyldt med den version af historien, som kun Sidney kan bekræfte. Altså den der kun findes i Sidney's fantasi. Løgne, løgne og endnu flere løgne.

Ud fra de uddrag jeg har læst på nettet, virker Sidney meget smart. - Men dette hører jo også til livet som superstjerne. Han vil eks. hellere have en grim tøs fra Bangladesh frem for en smuk dansk model. Mon ikke at tilfældet er det samme hos modparterne.

Sidney "afslører" også at han med vilje lagde sig ned i boksekampen mod Stig Tøfting. Mon ikke at sandheden er at Sidney blev så chokeret (læs: bange) for Stig og for fysisk konfrontation, at den eneste udvej var at lægge sig ned. - En handling der for langt de fleste havde betydet en tilbagetrækning, men Sidneys stolthed tillader ham alt - dog er det nok også krydret med en god portion manglende situationsfornemmelse, at Sidney vender tilbage efter nederlag på nederlag.

Sidney fortæller i sin bog, at han er en performer og blot spiller en rolle når han er på TV. Dette har jeg tidligere skrevet om på bloggen. Det var noget Sidney begyndte at bruge som undskyldning, efter andre havde skrevet det som deres teori om ham. Altså er det noget Sidney Lee har taget til sig og nu bruger som undskyldning. Sandheden er jo selvfølgelig at Sidney vitterligt ér lige så dum i virkeligheden, som på TV. Undertegnede har haft fornøjelsen af at snakke i telefon med ham flere gange og har som bekendt samtlige kilder der er tæt på ham, som også kan bekræfte dette. Endvidere har samtlige af de kilder som har henvendt sig, understreget at manden er skræmmende blank.

Er det i virkeligheden ikke lidt for tidligt at storløgneren Sidney Lee udgiver en selvbiografi? Og hvor mange sluger mon lortet råt? Eller hvor mange mon der overhovedet køber den?

Det kunne være at Sidney Lee vil sponsorere mig et eksemplar? Skriver gerne en længere anmeldelse, men kan ikke garantere for at den bliver objektiv :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg vil heller ikke have bogen. For jeg tvivler stærkt på at det han siger er rigtigt.

    SvarSlet
  2. Må jeg venligst give dit dette link. Så kan den store padehat fandme lære det!:

    http://kpn.dk/boger/article2261118.ece

    SvarSlet
  3. Tak for link Jacob.Det bekræfter hvad jeg selv var kommet frem til,nemlig at manden rent faktisk IKKE "går i rolle"(som han siger) for at vise andre hvilken fantastisk personlighed han har.Nej han er sq sig selv hele tiden.
    Manden er parat til at stikke hovedet ind i en gasovn for at få medie dækning.

    SvarSlet
  4. Jeg har lige opdaget (sikkert som den sidste) at Sidney endnu et sted, modsiger et af hans påståelser. Han siger nu, at han aldrig selv har påstået, at han er proff. wresler og der kan også findes et videoklip fra Singleliv hvor man dog selv hører ham sige dette. Men der er et sted mere! I klippet fra Godmorgen Danmark, hvor studieværten som vist hedder Anders, siger sidst i klippet, at Sidney er Danmarks eneste proff. wresler og dette bekræfter Sidney på åben skærm... Selv om han, iflg. ham selv, aldrig har sagt det!!!.
    Hej fra Anja

    SvarSlet