fredag den 19. november 2010

Sidney Lee brænder broer

Jeg faldt lige over Anne Lindfjelds blog, hvor hun ikke lægger skjul på at hun er svært træt af Sidney Lee. Du husker måske 4 stjerners middag, som de to gæstede sammen med Stine Kronborg og Biker-Jens. Sidney Lee udtalte efterfølgende at han havde snavet både Stine og Anne i gulvet efter optagelserne.

Læs Anne's reaktion HER.

Snave... Aldrig. Jeg taender ikke paa gamle skaldede maend med makeup i dametoej. Ellers tak.
Ja vi blev temmeligt fulde, men ikke mere end at jeg udemaerket er klar over hvad jeg lavede, og ja vi dansede og havde det sjovt, jeg kan faktisk utroligt godt lide Stine, og denne aften fandt da ogsaa sted INDEN Sidney viste sit sande jeg for os... specielt for mig. Men derfra og til at .... urgh. Hvis jeg nogensinde skulle stikke noget i munden paa den mand (?) skulle det vaere en prop, saa vi alle kunne blive fri for at hoere paa hans evindelige selvglade pladder, hans uvidende kommentarer om alt, hans mangel paa ordforraad og hans konstante loegnhistorier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar