torsdag den 20. maj 2010

Sidney Lee klippet skaldet

Det er så småt blevet sommer og Sidney har fået klippet håret af, eller det der var tilbage af det. Dermed blev det en yderst kort fornøjelse med hans "pæne" extensions (se billede).


Sidney Lee's blonde extensions.

Sidney Luftede sin skaldede isse i tivoli tidligere på ugen.



Sidney ses her sammen med hans yderst heteroseksuelle ven, Casper Sennenwald, der bestemt ikke er bøsse. Hans maskulinitet stråler ud af ham! Han skulle tilmed også have nydt samtlige trekanter med Sidney Lee, lyder det fra kilder i omgangskredsen - men hvem mon Casper nød mest?



Sidneys gode ven og hvem ved, hemmelige elsker?

2 kommentarer:

  1. Jeg har det lidt sådan at jeg efterhånden har mistet interessen for Sidney Lee, men alligvel, hvem skulle vi så grine af.. Efter at have siddet sammen med ham og han venner, da jeg kender nogle af dem, og snakket med ham i noget der ligner en time, hvor jeg gang på gang fortalte ham at jeg generelt ikke var til hankøn, lægger han armen om mig og udtrykker "Jeg vil jo bare gerne slikke dig".. Der mistet jeg alt hvad der havde været af, "jeg-kan-godt-grine-af-ham-fordi-han-er-dum" og det blev mere til "Jeg-synes-han-er-en-idiot!"..

    Jeg må i midlertid forsvare Casper, da jeg kender ham, og rygterne om en homoseksuel adfærd er stærkt uberettiget..

    SvarSlet
  2. HAHAHAHAH !!!

    hvem end der står for den her side, må godt nok være en sørgelig person. Der findes mange personer jeg ikk kan li rundt omkring, men til ligefrem og bruge tid og kræfter på og lave en hjemmeside med alle disse ting er da helt vildt. Jeg har på fornemmelsen at du er en rigtig sørgelig person, som ikk har nogen venner omkring dig, og slet ikk har andet og bruge tiden på? har jeg ret? Hvis ikk så stå da frem og hvis hvem du er! dit fjols.

    caspersennenwald666 snabel a.gmail.com

    -casper

    SvarSlet