mandag den 27. juli 2009

Sidney Lee

I ny og næ falder man over kommentarer fra personer der stadig giver Sidney thumbs up for at være Danmarks svar på Paris Hilton. Der er dog én væsentlig forskel på Sidney Lee og Paris Hilton. Paris har en IQ på over 120, hvilket er over gennemsnittet. Sidney har, så vidt jeg ved, ikke deltaget i en offentlig IQ test, men et sådan resultat ville være yderst spændende at høre om! Ud fra hans utallige videoer, hvor hans mest brugte ord er "sååå, altzå, men igen, øh, såeh, o.l.", får man et utvivlsomt billede af en mand, der ganske enkelt ikke har mange brikker at rykke rundt med. Hans ordforråd er meget begrænset, han formår aldrig at give noget brugbart - slet heller ikke i forbindelse med hans nylige træningsvideoer, hvor han faktisk kun lukker lort ud, som ingen kan bruge til noget som helst. Jeg kan også hurtigt afsløre at BT's eneste motiv med de videoer, er omsætning, omsætning, omsætning og at udnytte det sidste af den "juice" der er i navnet Sidney Lee, hvilket efterhånden ikke er meget.

Jeg tager hatten af for Sidney, hvis han kan dokumentere at han har en IQ der ikke blot bekræfter mig i at han er en lavt begavet fyr, der endnu ikke har forstået at han er underholdning på baggrund af hans uintelligente udtalelser, kiksede og usikre person og letgennemskuelige facade.

Jeg tænker at de personer der som sagt giver Sidney thumbs up, ikke selv formår at tage højde for den manglende IQ som gør at Sidney absolut ikke kan sammenlignes med Paris, der har formået at skabe sig et kæmpe brand - noget Sidney kun kan drømme om, hvilket han også har udtalt at han gør. "Keep dreaming".

Ja, jeg hader Sidney Lee og det er mit mål at informere flest muligt om hans virkelige identitet og hensigt med den ekstreme medieomtale som han stræber efter. Kun en person med meget lav IQ og afstumpet virkelighedssans, vil kunne leve i troen om at have noget at tilbyde, så længe som Sidney har gjort det. Enhver "normal person" havde allerede efter responsen på de første 5 medieoptrædener, indset at det måske ikke var dér man havde sin plads.

Kære Sidney Overgaard alias Søren Hassel Hansen - Jeg sletter min blog, hvis du tager en offentlig IQ test og smider kortene på bordet. Hvorfor mener du at verden er et bedre sted med dig i TV? Du har endnu ikke bidraget med noget konstruktivt, selvom du er et kæmpe brand og forbillede for mange forvildede sjæle.

6 kommentarer:

  1. Hej. Al respekt for din blog og dine indlæg. Jeg har det på samme måde med SL, da jeg også er træt af optræden i alle tilgængelige medier. Det være sagt, så vil jeg lige pointere, at man ikke kan nævne et IQ-tal og sige, at dette er ens IQ uden at nævne andet. Dette er fordi IQ-tal skal præsenteres med en given spredning. Ellers kan alle med en IQ over gennemsnittet med rette påstå at have en vilkårlig IQ fra 100 og op, ved at sætte spredningen tilstrækkeligt højt. Hvis man ikke angiver en spredning, så bør man komme med det mere sigende tal, at man har en højere IQ end XX % af befolkningen. Dette er også lettere at forstå. Så hvis Paris er kommet med en kommentar om at have en IQ på 120 uden at sige andet, kan det bruges til meget meget lidt. Men stadig er hun da klogere end den selvbrunede lystløgner, vi har herhjemme. ;-)

    SvarSlet
  2. Hej og mange tak for din respons. Så blev jeg også lidt klogere, selvom jeg mener at have hørt det før. Skal vi så ikke kalde det for en intelligenstest? :-)

    God aften.

    SvarSlet
  3. Håber ikke du bliver nød til at slette din blog, for så må jeg tage over med at gennemhulle Hr. Overgaard med kritik, og det er noget du gør bedre end jeg.

    Han (hr. Overgaard) har udtalt idag at han ikke er til kultur... burde han havde sagt det til Ekstra Bladet, for det virker ellers som noget der er indlysende.

    SvarSlet
  4. Jeg har længe ventet på at SL skal komme ud af skabet, der er bare ingen tvivl om at han i virkeligheden er bøsse, han har kun bøssevenner og mænd der prøver at fortrænge deres virkelige seksualitet har et overforbrug af kvinder og alt det kendetegner SIDNEY LEE:BØSSE

    SvarSlet
  5. Jeg har lige set "4-stjerners middag", sidste aften med denne afskyelige person, har set ham flere gange og finder det stadig ufatteligt at han kan blive ved at begå sig i medierne. Har nu besluttet mig til at hvis han annonceres så er det definitivt et andet program jeg vælger. IQ-zero - hold da op, det er da en skændsel mod seerne. FJERN HAM FOR MIT ÅSYN - tak

    SvarSlet
  6. hader alt om sidney lee han er fucking klam

    SvarSlet