tirsdag den 9. juni 2009

Sidney i Go' aften Danmark: Fuld af løgn!

Sidney var gæst i Go' aften Danmark på TV2 i dag. Han udtalte bl.a. at de eneste to programmer, han selv tilmeldte sig til, var Dagens mand og Single liv. Da jeg for nogle måneder siden, chattede med Sidney på facebook, påstod han ellers at det var TV2 der havde kontaktet ham, i forbindelse med hans deltagelse i Dagens mand. Man sidder efterfølgende og tænker; hvor meget af det han ellers sagde, der passer? Jeg har jo allerede slået fast, at han hverken er pro gamer, har boet i USA i 2 (eller 2½?!) år, at han ikke hed Sidney da han gik på Nyboder skole, osv. - Listen er lang. En anden ting jeg undrer mig lidt over, er en fest han omtaler, hvor der skulle være 300 Sidney-Lee-udklædte? Er der nogen der kan "confirme" dette?"

Dog virker Sidney til at have øvet sig lidt på sine sætninger, inden han mødte op på hovedbanen er til aften. Bevares, han fremstod da stadig som en uintelligent idiot - men hans argumenter har fået lidt mere fylde. Nu er hans accent f.eks. en blanding af Københavnsk og Amerikansk, og derfor totalt "crazy" for den gennemsnitlige dansker. Han er blevet et brand, med egne t-shirts og bandanaer (som i øvrigt er endnu en løgn, hvilket jeg tidligere har slået fast her på Sandheden om Sidney).

Sidney har den seneste tid taget kritikken til sig. Han har bl.a. lagt sit amerikanske accent bag sig og har dæmpet selvbruneren en smule.

Oh yes, jeg elsker at hade Sidney - Og kærligheden bliver større, for hvert håbløse interview den kære Sidney giver. Jeg glæder mig til at se ham i Zulu djævleræs.

Til dem der ikke fik set Sidneys medvirken i Go' aften Danmark, kan man med sandsynligvis finde klippet på Sidneys youtube channel, hvor han - på trods af at han flere gange har udtalt at han aldrig ser sig selv i TV - smider tonsvis af tv-klip op, med ham selv.

Er Sidney kommet for at blive? Hvad bliver det næste? Vi venter spændt...

5 kommentarer:

  1. puha kan bare ikke holde sidney lee ud, han tror han er så lækker, og føj mand, er sikker på han er bøsse, men ikke er sprunget ud endnu.. fatter ikke folk der synes om ham... han er simpelthen for meget... fair nok hvis han er bøsse, men så stå fast ved det og drop de løgne om usa, og alt det...

    SvarSlet
  2. Fatter ikke han lyver så meget, og tak for god info her. - Du har gjort mig klogere og min had større til Sidney Lee. Som ikke alligevel er hans rigtige navn...

    SvarSlet
  3. Jeg fatter ikke han lyver så meget, er sikker på han er bøser, fordi han har altid make up, wrestling guy don't make up. Jeg fatter heller ingenting hvorfor folk der synes om ham, men i reallity he is stupid, liked no brain. Jeg eeelsker at hader ham, fordi han gøre sig til grin i TV-progammer, i 4 stjernes middag, i Høvdingebold spiller han med sin Cowboy-støjler? Whipeout, single liv, hvad bliver de næste? zulu djævler ris? jeg kan ikke venter til at se :D jeg glæde mig til at se at han gøre selv til grin :D oh også i Aloha :D HEY Hottie you suck!!!!

    salon sucker

    SvarSlet
  4. Min had til 'Shitny' Lee bliver større for hver dag der går Fatter ham ikk' han lyver og tar' på såkaldte dates og 'maler' sig med alt det der make up, jo det er okay for piger på 13 og opefter at de går med make up men ikk' for mænd på 35 eller hvor gammel han nu er...

    SvarSlet
  5. hvordan ved i at det er sandt ???

    SvarSlet