lørdag den 30. maj 2009

Sidney Lee som skuespiller

Søren Overgaard alias Sidney Lee, udtaler til ekstra bladet

"Jeg prøver at få gang i en karriere som skuespiller i Danmark. Det er ikke noget, jeg har prøvet særlig meget, men jeg er helt vild med det. Jeg vil gerne lidt væk fra den der reality-scene. Det har jeg ligesom prøvet."

Det bliver sjovere endnu, for da han bliver spurgt om hvor vidt han har talent som skuespiller, svarer han

Har du talent for at spille skuespil?

"Det synes jeg. Jeg har lige medvirket i noget som skuespiller. Det kommer til efteråret, og jeg må ikke sige, hvad det er. Men jeg kan sige, at de var vildt imponeret af mit talent. De sad sådan 'Ooh My God!!!', da de havde set, hvad jeg kunne."

Men, men, men... Sidney har faktisk allerede gjort debut som skuespiller, hvilket kan ses nedenfor. Bedøm selv hvor talentfuld du synes han er, og skriv gerne en kommentar.







Noget helt andet er også at Sidneys amerikanske accent på mystisk vis, er vendt tilbage. Dette må da blot bekræfte alle de tvivlende i, at det for alvor er noget påtaget pjat.

Sidney Lee - A moviestar is born!

4 kommentarer:

  1. Fuck en nar ...Hvor evnesvag er man lige ???

    SvarSlet
  2. Det er jo helt åbentlyst staged og en kæmpe joke.

    SvarSlet
  3. Ja, det kan vi hurtigt blive enige om. Det gør det måske bedre, at han nu tager pis på den person han ellers har udgivet sig for at være?

    SvarSlet
  4. Jeg har sgu lidt ondt af ham. Han er jo total harmløs og ingen kontakt til virkeligheden. Synes at folk skulle lade ham være for han er jo tydeligt psykisk syg. Hvis i virkelig hader ham skulle i tage at bare ignorere ham for det eneste han ønsker er opmærksomhed og det giver i ham. Men jeg skal da ikke spille hellig for han er sgu da underholdende at se hvordan han dummer sig.

    SvarSlet