tirsdag den 2. marts 2010

Sidney Lee i 2010

Hvad render Sidney Lee og laver i 2010?

Sidney har været med i "4-Stjernes Middag" hvor han lavede lasagne til sine gæster. Vi kan hurtigt blive enige om at Sidney Lee ikke er videre begavet, men det er gået op for mig at han gør sig selv endnu dummere end han reelt er. Det er tilsyneladende hans gave til det danske folk, som efter eget udsagn "ikke er set før". Her tænker jeg bl.a. på episoden hvor han spurgte efter færdiglavet rejecocktail i Irma - det tror jeg er noget af det som Sidney Lee gør, når han er "in the zone".

Læs videre!



I programmet kunne man fornemme hvordan de 3 øvrige deltagere havde ondt af Sidney Lee. De syntes det var synd for Sidney at det på et tidspunkt vil gå op for ham, at det er slut og løbet er kørt, og at Sidney til den tid ikke har noget at falde tilbage på. Men det mener Sidney ikke er noget problem, for han er den nye Paris Hilton og er angiveligt i gang med at filme noget større i USA. Det er ikke første gang vi har hørt Sidney snakke om noget udenlands-tv, så lad os nu se.

Sidney Lee havde ingen glas og havde til anledningen købt nye vinglas så deltagerne ikke skulle drikke af decilitermål som var tilfældet til en fest Sidney holdt tidligere.

Det nye år har også budt på en ny kæreste som Sidney Lee er helt vild med. Hun er ikke guds kønneste barn, men hun er lille og ligner til forveksling et adoptivbarn på 4 år. - akkurat som Sidney kan lide dem!


Hvorfor ser hun i øvrigt så anspændt ud?

9 kommentarer:

  1. Programmet blev filmet fra venindens lejlighed, og ikke hos Sidney selv.

    Synes ikke det er helt fair at svine pigen til. Nøjes du bare med at lade det gå ud over Sidney.

    SvarSlet
  2. Du er godt nok et sørgeligt menneske. Ufatteligt, at du gider bruge al den tid på at researche og nedgøre Sidney Lee. Du er lige så patetisk og opmærksomhedskrævende som han er, og dine blogindlæg er lige så langt ude og grebet ud af fantasien som hans såkaldte wrestlingkarriere eller talent.

    SvarSlet
  3. badass blog! keep it up

    SvarSlet
  4. Nu er jeg stor fan af din blog.. MEN så opdater den dog noget oftere, det kan ik være rigtigt at sidneylife.dk bliver rakket ned på, når du ikke engang kan holde den her i live?!
    Hvad med hans nye extensions.. er de ikke værd at nævne? at han ligner mere og mere britney spears.. de er begge 2 næsten skaldede, men prøver at dække over det med langt havneluder hår.. kom nuuuuuuu.. er sikker på jeg ikke er den eneste der savner lidt news om Britney Lee

    SvarSlet
  5. Hvordan sender man e-mails til fyren bag denne her glimrende side?

    SvarSlet
  6. Indtil jeg så 4-stjerners middag gjorde Sidney Lee mig ikke noget - han har ikke gået mig på nerverne, når alt kommer til alt har hans hidtidige medie-stunts ikke generet nogen, som sådan. Han har været harmløs, om man vil... Men så så jeg 4-stjerners middag - jeg havde forventet, at se hans påtagede "zone"/dumhed - men han var jo bare ikke et rart menneske! Fornærmende opførsel, ikke bare indenfor egne vægge. Han havde de 3 foregående dage/middage svinet alt til ved de andre værters mad og underholdning - og så laver han selv en tarvelig lasagne fra helvedes forgård, og serverer sin mad med en smøg i munden - det er så påtaget, at jeg får tynd spyt i munden!

    SvarSlet
  7. jeg må nok indrømme at jeg skammer mig over at høre at han har flest opgaver i Jylland, min respekt for den landsdel jeg bor i er nu blevet svækket.
    Hvornår er han flyttet til Tyskeland??

    SvarSlet
  8. Sidney lee flytter ikke til Tyskland. I bladene stod der, at han har talt om at flytte. Og der er langt fra at tale om noget og så gøre det.

    SvarSlet
  9. Jeg har set forskellige gode dygtigere 2 stjernes middag, men jeg har nogensinde set en dummeste middag hos Sidney Lee, hvis jeg holder en 4 stjernes middag vil jeg også stolhed, ja det er en hådt middag, MEN hey? du er god til hurtig laver mad? hvad fanden er du ganmg i? du køber bare en lasagner som de kan bare indsætter mælk og kød. Det er sgu da meget nemt. I'm sorry for you, at har været opførelse sig dum. I know you are only TV-star, men hallow?

    SvarSlet