mandag den 8. juni 2009

Sidney Lee med i Zulu Djævleræs

Sidney Lee var i lørdags med i Zulu Djævleræs, hvor han ikke var videre populær hos
de andre deltagere. Modellen Sarah Louise Christiansen der kørte med Biker Jens, har bl.a. udtalt at hun hellere vil spise sit eget opkast, end at date Sidney Lee. Samt at han er en (og jeg citerer) tegneserie figur. Jeg kunne ikke sige det meget bedre selv.

Hvornår får Sidney Lee nok af at være til grin? Jeg frygter at det en dag går op for ham, og knuser hans hjerte og svage psyke. Kære Sidney, hvis du læser dette - hvilket jeg er ret overbevist om at du gør - så gør dig selv en tjeneste; stop mens legen er god.

Vi følger selvfølgelig Sidneys deltagelse i Zulu Djævleræs - Og om ikke andet, kan I være sikre på at Sidney selv smider videoen op på hans youtube channel, på trods af at han ikke selv ser de TV programmer han deltager i *host host*. :-)

2 kommentarer:

  1. Han er jo et komisk talent! Det er først nu jeg ser det..

    SvarSlet
  2. sarah du er den smukkeste model jeg har set, du siger noget klogt han er sgu grim hvem gider havde ham!

    SvarSlet