onsdag den 14. marts 2012

Seneste nyt om Sidney Lee

Jeg beklager at der skulle gå så lang tid, men nu er det endeligt blevet tid til en omfattende update om hvad Sidney render og laver.

Læs mere!



Sidney Lee i Kohberg-reklame
Sidney Lee kan netop nu ses i den pinlige reklame for Kohberg, for han spiller på sit ellers så afdøde image som afdanket amerikaner. En gammel skrøne der for længst er faldet til jorden, da de fleste ved at Sidney ikke har boet i USA og tilmed har løjet om hvor længe han var på ferie "over there". Mit bud er at Sidney har været der én gang, i en uge - måske fjorten dage. Reklamen er et klart fejlskud fra Kohbergs side og PR medarbejderen må have en virkelig bitter smag i munden over den forfærdelige fejlcasting.

Bankede (eks)kæresten under optagelserne
Sidney Lee boede på Hotel Radisson i Aarhus under optagelserne til Kogberg-reklamen som man bliver vist i TV netop nu. Winnie Lock Dall, som Sidney Lee har været kærester med on and off, og tilsyneladende er dum nok til at vende tilbage til manden gang på gang, fik her en røvfuld af den ellers få fredelige "kendis". Der er blevet sendt en mail af en anonym, hvor episoden bliver beskrevet i detaljer, og det er ikke for sarte sjæle.

"Jeg har hørt du har kontaktet XXX ang. et overfald på Winnie Lock Dall som Sidney Lee har begået. Jeg kender dem begge da jeg kommer i lejligheden engang i mellem og bliver klippet af XXX. Jeg var i lejligheden da det skete den dag, jeg syntes ikke det er fair overfor Winnie at Sidney kan gå rundt og lyve om hva der er sket. Det var ikke Sidney som ringede til politiet som han har udtalt sig om, men Lea som ringde til dem. Der blev råbt og skreget ude på gangen og da jeg åbner døren til Winnie's værelse løber han ind skubber mig ud derfra og låser sig inde på hendes værelse, han ville ikke lukke op da jeg sagde han skulle. Jeg havde siddet og ventet på dem ude på gangen, og ser så XXX komme op sammen med Winnie og siger Sidney har overfaldet hende nede i gården, og hun græder og går hen til Winnie's dør og banker på og råber han skal åbne. Da han ikke vil åbne døren til hendes værelse, råber XXX at hun ville ringe til politiet. Hun tæller til 10 og ringer så til politiet, det første politiet spørger når XXX ringer og siger det er et overfald Sidney har begået, er om han har taget stoffer. Winnie kommer op grædene med mærker på halsen og andre steder og vil bare have ham ud. Han åbner så døren til sidst og bliver klar over politiet er på vej, han tager så fat i Winnie's arm og tvinger hende ind på værelse mens hun skriger og råber han skal lade hende være. Og først da politiet ankommer til stedet stopper han og går ud og siger at han er stille og rolig og bare ville have hans ting. Det var total kaos da underboen i egendommen kommer op, da de har kunnet høre ballade i hele opgangen, råben/skrigen og en person havde set Sidney slå Winnie nede i gården. De spørger om Winnie vil anmelde ham, men det turde hun ikke. Men jeg syntes han havde fortjent det!"

Heftige protester
Reklamen møder en del kritik - ikke mærkeligt. På facebook er der oprettet en protestgruppe der opfordrer til boykot af Kohberg, så længe man vælger at statuere et forbillede ud af en person som Sidney, der på ingen måde kan leve op til dette.

Betaler ikke skat
En kilde tæt på Sidney, har skrevet ind til os og fortalt om Sidneys forhold til SKAT, som ikke er helt godt. Mange af de penge Sidney tjener på små gigs og nu også reklamen for Kohberg, får han udbetalt via bankoverførsel. Godt nok bliver de indberettet til SKAT, men Sidney bruger pengene og bekymrer sig ikke om at betale skat af dem. Det er bl.a. derfor han skylder SKAT en mindre formue efterhånden og altid lever for lånte penge her-og-nu. Enten har Sidney penge, eller også er han på røven. Oftest sidstnævnte.

Manden med den lyse stemme
Kunne vor herre da bare have skænket den kære Sidney en stemme der ikke var til at dø af grin over, hver gang den udviklingshæmmede mand åbner munden. Ikke nok med at han er en tegning, men selv hans stemme er underholdende - og trættende ganske hurtigt.

10 kommentarer:

  1. Mund ikk alle de anomyme henvendelser kommer fra Winnie selv ?

    SvarSlet
  2. Jeg synes, at der efterhånden er rimelig mange "kendisser", der laver rav i den på den ene eller anden måde, og det overrasker mig ikke, at han er en af dem.

    SvarSlet
  3. hvorfor lader du dog ikke bare manden leve sit eget liv?

    SvarSlet
  4. Han tjener rigtigt gode penge på de reklamer !!!

    Det kan du ikke rigtig li´hva !!!

    SvarSlet
  5. saa han hed soeren Hansen da han var gamer

    SvarSlet
  6. Er du død dit fucking svin ? Det håber jeg da !!!

    SvarSlet
  7. Du er dog bare det mest usympatiske menneske, jeg har set i tv!!
    Har lige set 4-stjerners middag, hvor du ikke gi´r point til de andre - bl.a. mente du, at der var dårlig stemning hos Kit. Ja - men hvem skabte lige den dårlige stemning? Det gjorde du! Og det gjorde du faktisk i alle programmerne. Føj for satan, hvor er du ulækker!!

    SvarSlet
  8. sidney bøsserøv

    SvarSlet
  9. Kan ikke forstå at man bliver ved med at ansætte Sidney Lee i flere TV programmer, han er da det meste klamme man kan komme ud for.

    SvarSlet