fredag den 1. april 2011

Sidneys aprilsnar i Go'morgen Danmark

Man kunne her til morgen se Sidney Lee i Go' morgen Danmark, hvor man i bedste og ikke mindst pinlige Sidney Lee-stil kunne se endnu et fejlagtigt forsøg på at tage røven på befolkningen. Et slag der var tabt på forhånd.

Sidney (alias Michael Brødsgaard) foregav at have spillet en rolle de sidste 4 år, som led i et forsøg med sine medstuderende på psykologi studiet på Aalborg universitet. Hele stuntet var selvfølgelig svært inspireret af den fiktive artikel i rokokoposten. Ikke nogen overraskelse, eftersom at Sidney ikke er kendt for at være videre initiativrig på egen hånd.

Der var på intet tidspunkt nogen tvivl om at her var tale om en dårlig joke som Sidney på ingen måde formåede at leve ud. Hans sædvanlige trutmunds-vane og hyppige brug af "øhhhhhhh, alzzå" var hans første indskydelse efter hvert spørgsmål.

De som Sidney formåede at så en tvivl hos, bør se sig selv i spejlet og overveje skolepengene retur.

God weeekend :-)

UPDATE: Se Sidneys aprilsnar i Go' morgen Danmark.

35 kommentarer:

  1. synes også det virkede underligt at han stadig stod og trippede og det der med alzzåå hele tiden.

    men jeg havde sq ikke lige tænkt over at det var 1/4 - så jeg troede faktisk at det var noget han prøvede at bilde folk ind for at "komme ud af det" :D

    men ringe var det!

    SvarSlet
  2. Ideen var da meget sjov, men desværre var "Sidneys sande identitet" alt for karikeret og nogen stor skuespiller er hverken Sidney Lee eller Morten Resen :)

    SvarSlet
  3. Det var også mærkeligt at han stadig havde piercing i næsen og extensions i håret.

    SvarSlet
  4. Synes den var rigtig sjov - på skrift! Og jeg havde ikke lige tænkt over datoen... Men da jeg så indsalget, gik det hurtigt op for mig, at det var en aprilsnar.
    Nej, nogen stor skuespiller kan man ikke beskylde ham for at være.
    (Tror et eller andet sted, at tanken appellerede til mig, om at hele "Sidney-cirkuset" var en joke)

    SvarSlet
  5. Det har været almen viden at det er i scenesat siden efteråret hvor Casper Christensen havde ham som gæst i Aloha... Sidney Lee er ligeså ægte som Biker Jens var....

    SvarSlet
  6. Jeg synes det var total fedt. Jeg blev taget ved røven & jeg synes ideen var kanon. Ville ønske at det var sandt for det ville sgu da ha været fænomenalt. Hvorfor har i allesammen så ondt i røven? Alle er efter Sidney i dette dette fandens fordømmende land. Anja Andersen har ret når hun sviner Danmark til på grund af jante loven. Ærgerligt at vi i Danmark er kendt for den. Kan være Sidney Lee ikke er vores allesammens kop te. Men kan vi for fanden ikke bare være ligeglade?

    SvarSlet
  7. Ja måske jeg er dummere end Sidney Lee karakteren, men jeg tror nu på at det der sandt :-) Eneste minus er, at moderen sagde det havde været svært at holde det skjult i 6 år, hvor Michael (Sidney) og studieværten sagde 4 år.....

    Any way - når alt kommer til alt - så er det jo sandt - Medierne er for nemme, Sidney har ikke en skid at byde på - ingen talenter overhovedet.

    Så jeg håber for hans egen skyld at det hele har været skuespil :-)

    SvarSlet
  8. JANTELOV? Hvad har det at foragte Sidney Lee med jantelov at gøre? Der er noget du har misforstået. Hvis du lod dig narre i morges, så er det egentlig lidt skræmmende, synes jeg. God dag =)

    SvarSlet
  9. MEGA aprilsnar! Prøv at se på hans hænder når han viser dem fra, helt overmalet på håndryggen og hvid i kanten.

    SvarSlet
  10. Så ikke godmorgen Danmark. Men blev lidt overrasket da mine venner fortalte om det, svært at tro, men alligevel overbevisende når man hører en flok tøser fortælle om det.. men aprilsnar, helt bestemt..

    SvarSlet
  11. Haha, ville ønske det var sandt, for så var det jo det største medie-stunt ever! Han skulle bare lige have lavet Aalborg-accent, så havde det været lidt mere troværdigt. Synes det var skide sjovt!

    SvarSlet
  12. Janteloven? Du SKAL vist have skolepengene tilbage. Anja Andersen har jo et talent, stor respekt for hende. Sidney Lee er bare dum. Sørgeligt at det er hans talent og tankevækkende at så mange danskere har så stor respekt for det.

    SvarSlet
  13. Jeg må indrømme at jeg faktisk troede på ham et stykke henaf vejen, men jo længere vi kom igennem indslaget, desto mere fattede jeg mistanke til ham pga. hans adfærd, og da han forsøgte at bilde os ind at han havde fået fjernet hans tatoveringer, ved at vise os hænder som tydeligvis bare er blevet sminket over, så må jeg indrømme at den ikke gik længere.

    Det hjælper naturligvis heller ikke at vi i forvejen ved at manden hedder Søren Overgaard, er psykisk syg lystløgner, og så videre, men det er jo ikke umuligt at lave sådan en karaktér og tage røven på os allesammen - Andy Kaufman, anyone?

    Håbede faktisk at det var sandt et stykke henaf vejen.

    SvarSlet
  14. må indrømme at jeg hoppede på den i starten,da jeg ikke tænkte over hvad dato vi har i dag...
    men der var også ting der unrede mig en del, hvorfor have det lange hår på stadig,når man ikke er sidney lee mere .. og ærligt så troede jeg han hed søren i virkeligheden?? han er helt klart den samme klaphat som altid ..aprilsnar

    SvarSlet
  15. Kort sagt så er det ikke sidney der er dum, det er hele den latterlige befolkning der giver manden mulighed for at promovere sig selv i den grad han har gjort. Jeg ville for alt i verden ønske at han virkelig var en studerende der en gang for alle ville tydeliggøre dette lands ulidelige sensationshunger.

    SvarSlet
  16. Hvad sker der for at ham der ejer den her blog har så ondt i røven over Sidney Lee, og absolut ikke ser noget sjovt ved en ellers god aprilsnar.

    SvarSlet
  17. Et eller andet sted havde det været rart hvis det var sandt, men hva fanden skulle vi så grine og hvis det havde været slut. folk dømmer på noget de ikke ved en skid om, i dømmer ham på hans skuespil hvor han spiller "dum" og så hader folk ham bare. men i aner jo ikke hvem han er som person. dagens danmerk er godt nok blevet fyldt med idioter og uvidende mennesker.

    SvarSlet
  18. Det er da for godt til at være sandt, at vi kan blive af med sidney lee??
    Ikke særlig original aprilsnar.

    SvarSlet
  19. Æv.. da jeg så to min af af indslaget inden jeg sku afsted havde jeg heller ik selv overevejet datoen.. f.... også.. ku ellers ha været godt, hvis han bare havde spillet en rolle.

    SvarSlet
  20. Hvorfor i al verden skulle han lige sige det d. 1. april, hvis det er sandt? Sidney er Sidney og Morten Resen er vært og heldigvis ikke skuespiller og kan ikke holde masken særlig godt.

    SvarSlet
  21. ok . hvis det der er en aprilsnar så synes jeg altså stadig der er noget fedt over at tv2 eller whoever har fået ham til at stå og svine sig selv og ale sine værdier til . nice one :)

    SvarSlet
  22. Det er meningen. Alt i klippet er tilsigtet. Sidney spiller halvbevidst semidum og tøvende i klippet netop for at holde den store antimaskerade, det dybe uudgrundelige sidneykomplot er under optrævling som en bundløs tangotrusse trævlet op af to: På den ene side de der "vil tro" på den anden side de der "vil tro". Altså mørket og de lyse striber i alt det optrævlede garn (inklusiv extensions) der landet i en ny bunke. Lad os hylde bedraget der tvinger os til at tænke. Lad os ære Sidney der stadig give beskæftigelse til de af os der kun kan betjene fakler og/eller høtyve.

    SvarSlet
  23. Hvad bliver dog det næste... At Amalie kommer og siger at hun faktisk er en studerende fra London, der bare spiller dum, på baggrund af en undersøgelse hun er blevet sat til at lave til hendes kandidateksamen? Yeahr right.

    SvarSlet
  24. Jah, den var nu næsten FOR åbenlys, men nu meget sjovt at se Sidney i et lidt mere seriøst sæt tøj :P

    SvarSlet
  25. Åh nej dog.
    Jeg blev faktisk meget i tvivl, fordi det virkede bizart at Sidney Lee, så overfladisk og ubegavet som han er, overhovedet kunne finde på at stille sig op og tale nogenlunde alvorligt. Men det blev ved tvivlen.

    Jeg skal dæleme ikke have mine skolepenge retur, du kan rende og sejle.
    Det var fantasien der slap, sgu ikke min lærdom.

    SvarSlet
  26. OG 6 års anonymitet ville være bedre end CIA og PET kunne præstere.

    Klovn eller ej,
    aprilsnar eller ej,
    (ja han vil nok) ud af det eller ej
    ...ja, så kom TV2 og deres medie-ven på danskernes mund igen igen igen

    Janteloven er nævnt et sted her blandt teksterne:
    Den er vist noget danskere gør sig til ene-stor-bruger af, for at gøre os selv til helte eller andre til skurke.
    MEN den eksisterer overalt
    ...i heeeeele Verden
    ...vistnok
    ...mener jeg

    Smil og kom videre
    der er jo fx stadig de mange hjemløse fra Paradise Hotel at grine af

    SvarSlet
  27. det jo til grin, vidste godt det var aprilsnar..

    SvarSlet
  28. Da jeg læste den fiktive artikel i rokokoposten for et par mdr. siden, blev jeg grebet. Grebet af tanken om hvor fed en undersøgelse det ville være og hvor cool det havde været. Men jeg var ikke et sek. i tvivl om at det var løgn.
    Rokokoposten er jo netop kendt for at skrive fiktive artikler med en god portion humor.
    Havde det dog bare været sandt, så kunne jeg bedre forholde mig til hans ekstreme personlighed.
    Sidney er Sidney og jeg må indrømme at han underholder mig, han er så ekstrem at han netop bliver ved med at blive vist i alle mulige programmer.
    Jeg er tydeligvis ikke de eneste der bliver underholdt og derfor holder mange af os "liv" i Sidney i medierne.
    Hurra for folks forskelligheder om man man synes om dem eller ej, så er de med til at farve verden.
    Tak Sidney for mange gode grin ;o)

    SvarSlet
  29. haha.. uenigheder i antal år imellem sidney og hans mor. Hans hænder er hvide i siden, og fuldstændig brun på hænderne. Piercing i næsen, samt hans lange hestehale i nakken. Han taler ikke videre intelligent af en psykologistud at være. Hans skjorte er knappet fuldstændig op så langt som den kan, for at skjule hans bryst-tatovering, som vises på billedet. Alt i alt.. APRILSNAR!!! lol.. elsker ideen. Det var en god aprilsnar...... det ville heller ikk give nogen mening hvis han "i virkeligheden" har en forlovede, og så dater alle de kvinder som han gør!! hmmmm.. jeg kan smage urin, for han pisser på os.. haha. hvor er han sjov altså.

    SvarSlet
  30. haha han er squ stadig en fucking taber ! hvordan kunne nogen tro på det?

    SvarSlet
  31. Men i videoen siger de på et tidspunkt at han har fået fjernet tatoveringer på hænderne og så viser de et gammelt billede med tatoveringer for at gøre det mere trovædigt. Men hvis man spoler lidt tilbage viser de et klip hvor "Sidney" spray sparay tan/selvbruner og der er der absolut nul tatoveringer! Fail...

    SvarSlet
  32. jeg hoppet sgu da på den og det gør mig sgu da ikke dum men åbensindet og er med på noget sjovt, kan sgu ikke forstå at folk gider diskutere det..... tag dog en joke og grin af det i stedet for!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  33. Ja, sidney er irriterende og træls, meeen han formår at skabe debat og forargelse i vores lille jantelov land... Sluk, hvis du ikke gider se ham, grin med eller af ham. Det er søreme et frit land. Eller det påstår vi da....

    SvarSlet